03 November 2008

selamat hari lahir Fahmi

nie gambar Fahmi masa dia hampir setahun...kepala botak. hehehhehe

Patutnya n3 nie dibuat pada 31 oktober, tapi sebab tak sempat ari nie baru bleh buat...

Ye, Fahmi lahir pada 31 oktober 2003, masa tu bulan puasa. Fahmi seorang anak yang tak banyak kerenah, senang jaga dia masa baby, jarang nangis malam. Cuma bleh dikatakan kerap masuk Hospital..usia 2 bulan Fahmi menjalani minor operation sebab hernia...usia 6 bulan plak masuk hospital sebab demam panas.

Fahmi nie seorang anak yang ceria, suka kekecohan...tu sebab dia suka sangat
menyakat orang terutamanya Azri....Kadang-kadang bleh hilang sabar jugak dengan Fahmi nie. Apa jugak benda yang dia buat, dia yakin boleh. Walaupun sekarang nie aku mengandungkan adik dia tapi aku tetap panggil dia 'adik' azri pun cam tu gak...lidah nie asyik tergeliat jer nak panggil nama dia.

Masa dia baby aku hantar dia kat umah orang sebab mak tak nak jaga kesian kat azri, mak nak tumpukan perhatian kat azri sebab aku lahirkan anak-anak aku nie bleh dikatakan rapat-rapat gak. Bila Fahmi start sekolah sejak umur 4 tahun baru mak nak jaga.

Orang cakap muka fahmi nie mirip muka aku, of coz lah sebab dia anak aku kan. Fahmi dapat susu badan hampir 3+ tahun, aku perasan fahmi lebih rapat dengan aku...selalu dia cium-cium pipi, mulut, dahi, dagu, hidung tak ketinggalan ne*en aku. Cara dia cium macam sebulan tak jumpa aku...hihihiihi...aku suka jer dia cium-cium aku.

Yelah kalau nak citer kisah fahmi nie sampai bila pun tak habis....Untuk Fahmi Ibu ucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 5, semoga anak ibu nie jadi anak yang soleh, berjaya di dunia & akhirat. Amin.

5 ulasan:

KV berkata...

hepi birthday fahmi!

sya berkata...

Selamat Ulang Tahun Fahmi muga menjadi anak yg soleh kelak

NONIE AZIZ berkata...

Happy belated birthday utk fahmi tergelak aku baca pasal 13. October tu...harus kita kena rasa kita gadis...kakakaka...Happy belated birthday utk ijah jugak

Chuckiesd berkata...

selamat hari lahir untuk fahmi..semoga mejadi anak yang soleh...insyallah..

Ijah @ Fariza berkata...

Akak KV : TQ.

Kak sya: Terima kasih atas ucapan tu.

Kak Nonie: hehehhehe...yelah saya gadis tak lama...tu yang perasan gadis jer tu...

Chuckied : terima kasih & salam prkenalan..