22 Oktober 2008

Banjir oh banjir - cerita 2










Mak cakap sepanjang 30 tahun dia duduk kat batu 9 nie, 21/10/2008 adalah sejarah kawasan kampung nie dilanda banjir kilat....hampir 100(mungkin lebih @ kurang) orang terpaksa dipindahkan...tak percaya ..jom kita tengok gambar..



nie masa aku baru balik keje...dalam hati duk dak..duk dak... risau gila wei..
jambatan dah nak tenggelam..




kak ida cakap rumah mak dah macam kapal laut...sebab kelilingnya air jer.

tak tau mana satu daratan mana satu parit..

Hubby menyelamatkan motor kesayangannya...
nak pegi pasar malam..terpaksa redah air.sempat peace lagi..hihihihi..

22/10/2008..aku EL, kesian plak kat mak nak jaga anak2 aku..ari nie aku jadi paparazzi...tunggu gambar2 seterusnya...

3 ulasan:

sya berkata...

aduhai warna airnya tu amat mengerikan.. coklat semacam

Ijah @ Fariza berkata...

Kak Sya : baunye pun boleh tahan kak sya mcm kat loji kumbahan jer....peritlah kalau masuk umah..

KV berkata...

hehe...sempat peace yo.
moga selamat semuanya.