07 Julai 2008

Pizza oh Pizza........

Aku nie sekarang bila petang jer selera makan aku hilang, morning sickness?..nie dh jadi evening sickness dah nie, tapi kuasa Allah aku tak rasa lapar pulak..walaupun tengahari aku makan buah jer.

Bila tengahari kat kepala aku nie mcm2 aku teringin nak makan, satu ari tu aku sms hubby sebab mcm teringin nak makan pizza, hubby cam biasalah dia on jer. Hubby ambik aku kat tempat keje bawa anak2 sekali. Bila sampai kat Giant tak terasa pulak nak makan pizza, pikir pikir balik memang dah hilang rasa teringin tu..boleh plak cam tu..hubby dah pening kepala, hubby cakap klu dah teringin tu pegi jerlah kang klu tak kenyang belilah makanan lain..pegilah jugak lagipun anak2 dah excited nak makan pizza..layannnnn..

penuh kenikmatan fahmi makan.......

nie budak paling banyak makan, siap pesan klu habis minta order lagi...padahal tak habis pun gempak jer lebih


hubby kene paksa makan, hahahahah muka tension jer, sebab aku makan pizza sepotong pun tak habis, makan spagetti carbonara pun tak habis...dia tukang habis kan, bila balik umah tersandar kekenyangan...hihihihihihi..




2 ulasan:

Ummibatrisya berkata...

salam,

ummi punya habit kalau makan mesti tak habis. walaupun nasi sedikit. ummi akan paksa orang lain abiskan. sapa2 yang jadi mangsa mesti seronok sbb kenyang terlampau sbb ummi mmg suka order.

tgh mengidam nak makan macam2 ye. tapi bila dah makan tak boleh abiskan sbb tak larat atau tak lalu. teringin aje orang kata. :)

enjoy the moment. masa pregnant le masa yang paling best. cakap je nak apa InsyaAllah boleh dapat. :)

Ijah @ Fariza berkata...

ummi : betullah ummi cuma teringin jer. Tapi selalunya klu saya teingin benda yang simple2 saya lebih suka cari sendiri, bukan apa takut nanti org cakap saya mengada-ngada.

Sekarang nie klu saya cakap kat hubby nak ape2 mesti klu boleh dia carikan...hihihihihi...