23 Jun 2008

citer dah basi (kenduri kahwin Abg ayeng)

Lama dah aku draf citer nie tapi bila nak publish gambar jer error. Alhamdulillah, selesai sudah majlis kahwin abg ayeng. Biasalah org jawa kalau buat majlis 3 hari 3 malam tak abis-abis penatlah...tu yang aku ambil cuti dr 30/5 sampai 4/6, terasa mcm aku pulak yang kawin...hihihihi.... Ade hikmahnya aku mengandung saat nie, kurang ckit kene buat keje...hahahahahhahahaha...dasar pemalas. Kita layan gambar jerla.


nie team cuci cawan

nie plak team sinoman(rewang) @ team anyam ketupat..hihihiihi..ampun wak2 semua..gurau jer(agak2 diorang baca tak blog aku muhahahahha)

Selamat pengantin baru..


nie adik beradik aku @ team nasyid kg batu 9..hahahhaha

nie pengantin lama...
nie baru complete adik beradik aku...semua
pengantin bersama anak-anak buah...ade 8 orang cucu mak aku
sama tak muka budak nie ngan aku? aku rasa tang hidung tak sama sebab hidung dia kemek..hahahahhaha..selamba kutuk anak buah sendiri
sapa yang kejam nie....suka-suka buat anak aku cam nie..tapi masa mula2 aku tengok aku pun gelak besar...sabo jerlah diorang nie..
nie kawan sekolah aku berangkap best friend(yang pakai tudung pink) dia datang majlis dah selesai, nasib baik ade lagi lauk2 yang tinggal
budak2 nie main pengantin2 yer, gatal fahmi..nampak jer aku nak ambik gambar sepantas kilat rapatkan pipi kat una...
time nie yang paling seronok.. kira duit, hihihihiihihi lepas tu kitaorang pau pengantin minta dia belanja pizza....(abaikan orang yang tido tu...penat sangat)

11 ulasan:

NONIE AZIZ berkata...

adehhhh...sakit perut akak gelak tengok gambo anak ijah yang pakai bulu mata palsu tu!!

ita.itu berkata...

lawak la anak hang..gelak beso aku..salam kenal fariza..hehe

ApEz ""MaTTeNo"" berkata...

pangantin baru dah habis..lepas nih tunggu family baru lak...mule2 kak ijah...pastu abang ayeng...lalalalala.....

Ijah @ Fariza berkata...

akak nonie : saya masa mula2 tengok lagi lah, ketawa sampai mengelupur...

akak ita : hahahhaha..yang si Fahmi tu pun nak jer org pakaikan dia bulu mata palsu tu...

Apez : tunggu jgn tak tunggu....akak dah tentu tinggal tunggu berita dr abg ayeng jer...

Aku Bukan Bidadari berkata...

kenduri nih wat kat bt 9 cheras eh??

Ijah @ Fariza berkata...

Tiara : bukanla tiara, batu 9 kebun baharu, kat area2 telok panglima garang...

HAPPYIRFA berkata...

salam ijah..
lama x rasa penat kenduri kawin.
last pun tahun lepas bulan mac adik kawin..ni adik pompuan x tau lagi bila..calon pun x kenal lagi..
best kalau ada anak kecik..ada alasan x buat keje(pemalas tul)..

Ijah @ Fariza berkata...

Irfa : penat memang penat irfa, tapi yang pasti seronok sangat2...abang saya nie pun mcm tak sangka dia nak kawin...tup2 ckp ngan mak nak tunang setahun lepas tu nak kawin terkejut jugaklah kitaorang..mana tau adik irfa sebenarnya dah ade pilihan...cuma tak nak ckp...hihihihihi...

Ummibatrisya berkata...

salam,

terasa lapar nasi kenduri le pulak.

kelakar betul si budak yang pakai bulu kening palsu. sapa le punya keje. sempat lagi tu!

KV berkata...

team nasyid kg batu 9 tu yg tk tahan.

Ijah @ Fariza berkata...

Ummi : Pengantin baru lah punyer keje....hihihihihi..dah tak deh keje gamaknya....

akak KV : Hahahaha..dah baju sedondon jer semua...terasa lah mcm team nasyid..hihihihi..