20 Mei 2008

Bila hp jatuh ke tangan fahmi

nie hasilnya bila hp aku dicilok ngan Fahmi, mula tu dia main game lama-lama dah boring main game, dia main snap2 gambar..kadang 2 aku tengok kat hp aku tiba-tiba jer ader 200 gambar, jenuh nak delete dan selalunya yang jadi model aku(gambar curi), azri(dengan rela) pastu diri dia sendiri...

budget cantiklah buat mulut cam tu lepas tu...ambik gambo..
nie mulut Azri..




wah cantik sangat buat bontot cam tu pastu....snap sedas...
lawakzzzzz...

nie ape ker halnyer..nie..

Aksi cam nie wajib ader...


macho habis lah tu...muhahahahah...

oh...dia pun tak nak kalah ngan adik..tengok bontot sapa paling lebar..akakakaka..

nielah rupa budak yang jadi photographer nya...ambik muka sendiri plak
sampai juling biji mata...

3 ulasan:

kakLuna berkata...

sama la cam luqman kalo dpt hp tuh..abis smua bnda nk disnapnye...x larat tul nk mendelete gambo tu tau.. :P

NONIE AZIZ berkata...

samalah ngan syasya tu...pantang lepa harus hp tu ada kat tangan dia...

Ijah @ Fariza berkata...

Kakluna : budak2 sekarang pandai jer kan...

Akak nonie : memang pantang lepa sampai bateri hp saya cepat kong...