03 April 2008

Majlis Perkahwinan sepupu - part 2

Seminggu lepas kat umah pompuan, tiba masa plak sambut menantu kat umah makcik aku, aku kene lah ambik cuti nak kene sinoman (rewang). En. Hubby plak keje ari sabtu tu, aku pegi ngan anak2 jer. Hari ahad baru En.Hubby ikut.
"Ape yang kau tengok tu combi?". kesian budak nie kene jaga sound system.....
panas terik masa nie sampai mata azim mcm org nak tidur, menahan silau.
controlllllll.........
tembam nya muka aku.....
tengok en. hubby tahan perut bagi jgn nampak buncit...wakakakakaka
terseksa aku tengok....sian..


nie kakak aku yang sulung, anak dia yang sorang lagi tak deh dlm gambo sebab duduk kat asrama


budak2 nie klu dpt telur, berebut-rebut....

adik aku, ika (sepupu @ adik azim) & aku.

Tiada ulasan: