22 April 2008

Aksi orang melatah...



video

Minggu lepas aku bawa anak-anak pegi giant, kebetulan ade Jaafar Onn, Haiza & Maya tengah buat promosi beras jasmin (klu tak silap akulah). Masa nie Haiza tengah nyanyi lagi 'ketahuan', Jaafar onn suka usik akak yang baju kuning oren tu sebab akak tu suka melatah.. tapi memang lawak ok kakak tu...

Masa aku tengok tu adelah kakak nie berdiri sebelah aku, pastu bila jaafar on usik-usik kakak melatah tu kakak yang dok sebelah aku nie ketawa tak boleh cover, pastu siap pukul2 lengan aku, sakit ok dia pukul..aku tak taulah dia sedar ker tak perbuatan dia...tapi yang pastu aku jauhkan diri ckit dari dia...takut aku... tak pasal2 kang ader yang lebam tangan ....hehehhehehe...masalahnya aku tak kenal pun akak tu......


4 ulasan:

NONIE AZIZ berkata...

akak ada kawan yang kuat melatah masa sekolah dulu...Tapi yang paling akak tak leh lupa masa dia tengah makan betik..aku tak sengaja cuit pinggang dia...kawan terkejut terus jolok masuk buah betik yang dia tengah makan tu kat dlm mulut dia...Sian Jah...sebab dia mmg tak sedar apa yg dia buat...

Ijah @ Fariza berkata...

Akak nonie : nasib baik betik yang dia tgh makan klu benda yang keras mau tercekik...kat kampung saya pun ade makcik suka melatah...tapi melatah lucah... klu melatah lelaki & pompuan punya dia sebut...tak sesuaiiiii...

tapi kadang2 kesian tengok org melatah nie kan....

ummibatrisya berkata...

salam,

akak takut dengan orang yang melatah. diaorg kan tak sedar masa melatah, macam2 yang boleh terjadi.

akak nak bg komen kat entry bawah, sedih akak baca cerita tu. :(

akak ni nampak je macam garang tapi sentimental gak. :)

Ijah @ Fariza berkata...

Akak Ummi: Betullah saya pun kadang2 seram gak dekat2 ngan org yang suka melatah nie...tapi akak perasan tak kebanyakkan org yang melatah nie pompuan...agak2 kenapa ye?

samalah kita..:)