27 Mac 2008

Masa yang berkualiti

Semalan en.hubby cuti dan kebetulan 26hb kitaorang gaji, apalagi...masa untuk memenuhkan kabinet dapur yang dah kosong sebab kehabisan stok. Checklist pun dah disediakan. sebelum shopping kitaorang makan dulu. Masuk jer kat Tesco, Azri terus cakap " ibu kita makan kat sini ye". Oklah, sebab poket tengah penuh, aku & en hubby follow jerlah lagi pun bukan aku yang bayar...muhahahahaha...

Masa nie mood Fahmi kurang baik ckit sebab dia tak puas tidur. Hari nie en.hubby yang ambik diorang kat sekolah pastu terus balik rumah, en hubby cakap bila suruh tido diorang tak nak, tu sebab masuk kereta jer diorang dah terlentok dah.

Ramai orang cakap, muka Azri nie seiras betul mcm muka en.hubby. ye ker? sebab dia anak aku, aku tak perasan pun...klu tanyer kat en hubby...dia cakap dah anak dia memanglah mcm dia...hehehehehe..


nie aku paksa en. hubby ambik gambo aku ngan dia, mula2 tu suruh Azri yang ambik, tapi ntah ape2 ntah gambo yang dia ambik.....elok2 muka aku cun terus jadi tak cun.....gilozzzzzzzz.

4 ulasan:

sya berkata...

Sedap ke Station Kopitiam kat sana? Kak sya dah cuba 2-3 outlet dah.. semuanya menghampakan

Ijah @ Fariza berkata...

kak sya saya pergi masa perut tengah lapar, jadi saya rasa semuanya sedapi.....hihihihi..

pada saya makanannya biasa2 jer....

izawani berkata...

Fariza... rajin betul keluar makan yer...

Weh.. citer la pasal merancang manual nih... tarikh sahaja... jangan harap hubby nak bagi kerjasama yang lain...

Ijah @ Fariza berkata...

alah kak kebetulan keluar nak belanja barang dapur....tu yang singgah makan sekali tu..

ye kak saya kira waktu subur jer...alhamdulillah, hubby saya boleh kerjasama...