24 Mac 2008

Majlis Perkahwinan sepupu




Azim nie sepupu aku...muda setahun dari aku. Semalam 23/3/2008 hari persandingan dia kat umah pompuan, so selaku sepupu mithali haruslah aku ikut mengiring kan....

klu kahwin takdeh menda alah nie..tak meriah kan...


ade kompang semangat ckit..



tunggu green light nak jalan menuju puncak..opssss salah menuju ke rumah pengantin pompuan, yang mcm dayang2 + baju sedondon tu adik beradik Azim nie...gambar nie aku tak edit yer memang adik-beradik dia yang pompuan katik sikit...muhahahaha..(wei korang jangan marah yer gurau jer)


nielah isteri Azim, melangkah menemui suami tercinta....



Selamat digandingkan....sepadan..

kualiti gambar kurang memuaskan... bkn salah aku..camera nie ntah ape2 ntah....

selesai acara makan beradab... acara memotong kek pulak



last pic..masa nie dah nak balik dah...tengok muka anak2 pun dah letih, masing2 dah buat perangai dah masa nie....dahlah aku pegi tanpa hubby tercinta...susah yer nak kawal budak2 nie...



Tiada ulasan: