08 Februari 2008

penyerahan duit hantaran.........

saje jer nak letak citer nie..peristiwa berlaku pada 23/1/2008, cerita basi.... hihihihihi, tapi aku tak kira nak cite jugak. Aku & family datang ke rumah tunang abang aku, sebab nak serahkan duit hantaran..sebanyak RM dot..dot..dot.. Insyaallah majlis pernikahan akan berlangsung pada bulan 5/2008.

nampaknyer duit pun dah diserahkan..kira, kira jgn tak kira...


kebetulan hari tu jugak hari jadi tunang abang aku yang ke 20 thn....mudo kakak ipar aku...

2 ulasan:

kasutVincci berkata...

alahai..muda nya bakal kakak ipar. Hiks

ijah berkata...

nak buat cam mane KV, dah abang berkenan yang mudo...hihihi..