11 Disember 2007

Sunat, berkhatan dan ..........

uish, lekanyer anak ibu bila mengadap PS nyer..

Hari tu, ada berita kat TV pasal sunat beramai-ramai, so aku panggil Azri, nak suruh dia tengok sendiri betapa meriahnya bila kene sunat.
Aku: Abang! tengok nie, orang sunat.
Dia pun fokus kat TV tu, pastu dia tanyer kat aku,
Azri: ibu, klu sunat tu, potong kulit jer nyer?
hahahahaha, sapa lah yang cakap ngan dia nie.
Aku: ha'a, potong kulit jer.
Azri: Abang tak nak potong terus, nanti jadi cam kakak ain 'punyer'.
Aku: hahahahahahaha....
bilalah dia nampak kakak ain 'punyer' nie.
Pastu Fahmi pulak menyampuk.
Fahmi: Kenapa dia semua kene pakai kain?
Ibu: Iyalah klu pakai seluar nanti sakit
Fahmi: Oo.
Ibu: Adik nak sunat tak?
Fahmi: Taknak, nanti cam maner adik nak kencing?
Ibu: heheheh, bolehlah, bukan potong semua, potong kulit jer.hihihihi...
tersengih-sengih jer Fahmi....

p/s kakak ain tu anak buah aku, baru darjah 4.

3 ulasan:

kasutVincci berkata...

dah terbayang masa nak sunatkan danish nanti. Mesti kecoh.

faisal berkata...

haaah, kat manela si azri tengok kak ain punye tu?kekekkekee

ijah berkata...

KV,
confirm lah KV, silap gaya kita yang terlebih kecoh tak..hihihihi..

Faisal,
ntah, tu yang konpius tu...