13 Disember 2007

fghjjukkghfds (nie fahmi yangcf bntaip%)huik..hantam,

Hari nie Azri kurang sihat ckit, muntah2. Lepas makan ubat terus tertidur depan TV. Azri nie klu tak chat macam baby merengek tak ingat tu...suruh urutlah, kepala peninglah, suruh bubuh minyaklah, suruh aku jampilah....hai sabo jerlah.....
ini budak bila abang tak chat & tidur awal dia dah boring sebab tak deh kawan nak kene buli dengan dia, abang asyik menangis jer klu kene buli ngan Fahmi. Nie pun dia dok buli aku, main2 ngan remote TV, kejap kuat kejap pelan sabo jer lah....last2 dia tutup TV.


Karektor Fahmi & Azri, walaupun sedarah sedaging tapi sungguh kontras. Fahmi nie aktif tak leh duduk diam ader jer benda dia nak buat, mcm singgat gori(bahasa jawa, maknanyer ulat nangka), muhahahaha. Hubby sampai tanyer aku, ape aku buat masa mengandung sampai Fahmi cam nie perangainya. Ntah, aku tak taulah ape aku buat, tapi yang pasti aku tak deh makan singgat gori tau, gori(nangka) aku makanlah...hihihihi...Tapi perangai dia yang happy go lucky tu yang menceriakan suasana.

merajuk konon(dia nak main henpon aku), pirrrrah budak kecik....eleh ibu nak tengok adik merajuk dengan ibu berapa lama, nanti tau2 datang kat ibu peluk2 ibu, cium2 nen*n ibu, muhahahahaha. Masa aku taip entry nie pun dia cbok nak guna komputer gak.."alahai nak ooii...tau ke nak guna komputer nie!!!!". "Dah, dah, tepi ibu nak tutup dah komputer nie jom tidor, esok sekolah...!!."






3 ulasan:

faisal berkata...

hahahaa, dah lama tak makan gori masak lemak,kekeke...:) wak, blonjo nyong gari,hehee...alaa, agaknya maknye time pregnant tu lincah semacam je,hehee

kasutVincci berkata...

tu la kan, org ckp walo pun adik beradik tp perangai berbeza. Kita yg jadik ibu bapak ni pening jugak kadang kala.;)

Aku Bukan Bidadari berkata...

kuih per tuh? mcm sedap jer? kuah tu manis ker?? ke kari tuh??