25 November 2007

Nak Baby....ker?

Seronoknya melihat keletah anak-anak kan...
salah satu cara nak hilangkan stress, tengok anak-anak hilang segala masalah.....

Habit Fahmi bila aku tengah syok tengok TV, dia suka datang kat aku, cium2 n*nen aku (melepaskan gian sebab aku menyusukan dia 3 tahun lebih) pastu peluk2 lah. Satu hari tu dia buat cam tu dan diakhiri dengan menekan perut aku kuat2..hish senak perut aku, pastu aku cakap kat dia,

Aku: dik, sakitlah perut ibu, dalam nie ader baby tau.
Azri pulak menyampuk: ye, bu ader baby yer dlm perut ibu?
Aku: tak lah ibu tipu jer
Azri: Ala, bu abang nak babylah.
Aku: Pegi cakap ngan abah
Azri pun berlari masuk kat bilik
Azri: Abah, abang nak baby..
Hubby keluar, pastu: Takpeh malam nie abang & Adik tidur awal, nanti abah ngan ibu buat baby...
Aku dah bantai gelak dah...
Azri: ok, mlm nie abang tidur awal, yeye yeye...abah & ibu nak buat baby.....
kah kah kah kah kah....sungguh jujur...

Hish, apelah abah nie, cakap ngan anak cam tu, gilos lah....., kang esok2 dia cakap ngan org kan malu..."mlm tadi abah & ibu buat baby"...haru-haru...

1 ulasan:

faisal berkata...

hahahaha, awk ni lawak betoi ar,hehehe..:) kalau dah besar mesti dia dah faham, nasib masih kecik lagikan..:) slm kenalan..