30 November 2007

Automatik...

Masa dalam perjalanan balik ke rumah.....

Azri: ibu, tadi kat sekolah abang pandai belajar automatik.., abang buat sendiri jer, tak tanyer mualimah pun

Dalam hati aku, hish canggih budak2 sekarang dah belajar asas Fizik .....

Aku: Automatik tu belajar ape?

Azri: Alah yang selalu ibu ajarlah tu..

kerut kening aku nie, memikirkan ape yang aku ajar dia...

Aku: Ajar ape?

Azri: Alah, yang tambah ngan tolak tu.....pastu ader 1 2 3..

Aku: Wei, matematik lah bukan automatik..hahahahhaha...apelah abang nie..

Azri: Hah, matematik lah....salah pulak abang cakap...

Belasah jer, nak cakap.....

Tiada ulasan: